vineri, 30 iunie 2017

Apa cu fructe


Ce poate fi mai bun pe canicula decat un pahar cu apa rece? Stiu ca studiile arata ca  ar trebui sa bem ceaiuri calde si in general bauturi fierbinti. Eu una nu-mi imaginez cum as putea sa beau un ceai cald cand mi-e foarte sete si afara sunt 40 C. Vara niciodata nu-mi trece prin minte sa beau ceva fierbinte sau macar cald. Pana si cafeaua o prefer rece. 
In fine, ca bem ceaiuri calde sau doar apa rece, important este sa ne hidratam. Azi auzeam la radio ca ar trebui sa bem un pahar de apa la 20 minute. Waw, niciodata n-am putut sa beau atat de multa apa. Cu chiu, cu vai reusesc in unele zile sa ajung la 2 L, dar rar de tot se intampla. 
Asadar, ideea de azi, ca nu se poate numi reteta, de a adauga in apa gheata, fructe, frunze de menta este una foarte buna, pentru ca atunci cand vezi o carafa plina cu apa si fructe multicolore, parca simti ca ti se face sete si iti torni un pahar, apoi inca unul si uite asa te trezesti ca ai baut 1 L de apa in foarte putin timp. Si nu neaparat pentru ca fructele ar schimba foarte mult gustul apei ci din cauza efectului vizual pe care il produce o carafa multicolora. Cel putin in cazul meu e valabil. 
De ce aveti nevoie? De apa plata, cat mai pura. Eu de ceva vreme cumpar doar Bucovina, pentru ca studiile au demonstrat ca e cea mai pura apa de pe piata noastra. Pe langa apa, mai aveti nevoie de fructe la alegere. Eu am pus zmeura, felii de lamaie, felii de piersica, visine si frunze de menta. Si evident, cuburi de gheata. Daca lasat carafa cu apa cu fructe in frigider pentru cel putin o ora, veti simti ca gustul ape s-a schimbat usor si a imprumutat din aromele fructelor. . Vedeti ce simplu e sa ne hidratam? Incercati si voi, mai ales daca la fel ca si mine, va cam chinuiti sa beti mai multa apa. 




Un comentariu:

  1. si eu fac aproape zilnic, am invatat-o si pe cea mica sa bea, ii place cu castravete!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.