marți, 4 iulie 2017

Oamenii frumosi fac surprize frumoase



                     Se intampla ca in mediul virtual sa cunoastem si oameni frumosi si sa legam prietenii de durata. Despre un astfel de om frumos vreau sa va povestesc azi, in cateva cuvinte doar, pentru ca talentul de narator imi cam lipseste. Despre un om frumos la chip si la suflet, un om cu cel mai fermecator zambet, o persoana care inspira optimism, feminitate, naturalete . E vorba de actrita Nouria Nouri, despre care am mai scris cateva cuvinte si cu ceva timp in urma aici si care si-a lansat de curand siteul Presscafe.ro.  Un site interesant, despre evenimente culturale, despre locuri care merita vazute, despre copii frumosi si talentati si despre prietenii ei virtuali, printre care am onoarea sa ma numar si eu. Un site cu si despre oameni. Veti gasi diferite interviuri, povestioare , dar mai bine intrati pe siteul ei si cu siguranta veti fi placut impresionati de tot ce veti gasi acolo. Si daca n-ati cunoscut-o pana acum pe Nouria, va asigur ca o veti indragi din prima clipa.
Si pentru ca oamenii frumosi fac surprize frumoase, Nouria mi-a facut o mare surpriza atunci cand m-a intrebat daca nu as dori sa-i povestesc cate ceva despre pasiunile mele. Si desigur, am acceptat cu mare bucurie si entuziasm. Daca sunteti curiosi sa aflati si voi, va invit sa citi aici o povestioara despre Pasiunile mele .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.