marți, 12 aprilie 2016

Supa crema de mazare


Supele crema imi plac foarte mult, sunt usoare (au relativ putine calorii), se fac foarte repede si sunt ideale atunci cand n-ai prea mult timp sau chef de stat in bucatarie. In plus, poti sa faci rapid o supa crema de legume atunci cand n-ai prea multe prin camara sau frigider si n-ai cu cine lasa bebelina, pentru a putea merge la cumparaturi. :P Astfel ca am vazut ca am o punga de mazare in congelator, cateva ciuperci uitate in frigider, cartofi si ceapa in camara si ce puteam gati din toate astea decat o supa crema?

Ingrediente:
-450 g mazare congelata
-2 cartofi marisori
-1 ceapa
-1 lingura vegeta
-2 linguri ulei de masline
-sare
-marar
-250 g ciuperci
-1 l apa

Ceapa se toaca marunt si se caleste in ulei de masline. Se adauga cartofii taiati cubulete, se pune apa si cand incepe sa fiarba se adauga mazarea congelata. Se fierb legumele 10-15 minute, apoi se adauga vegeta si sare. Eu am pus vegeta naturala, facuta de mine si contine doar un amestec de legume fara sare. Daca folositi vegeta din comert, nu mai adaugati decat dupa ce gustati supa. Cand supa e fiarta, se ia vasul deoparte si se lasa sa se raceasca dupa care se toarna intr-un blender si se mixeaza, sar se poate folosi blenderul vertical.
Ciupercile se curata si se taie felii, apoi se calesc in putin ulei de masline, dupa care se pot adauga in supa, sau daca doriti o prezentare mai frumoasa, puneti supa in bol si decorati cu felii de ciuperci, cum am facut eu. Se serveste supa cu paine prajita sau crutoane. Eu am prajit painea, apoi am ras cascaval pe painea calda si am lasat sa se topeasca cascavalul,apoi am taiat painea in bastonase.
Daca vreti, puteti adauga in supa si 100 ml smantana dulce (nefermentata).






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.