duminică, 10 ianuarie 2016

Hummus cu cartof dulce


Cu vreo doua saptamani in urma am cumparat de la Kaufland niste cartofi dulci, sa-i gatesc bebelusei. Unul l-am copt dar nu i-a placut si pe celalalt l-am ...uitat in camara pana azi, cand m-am trezit ca incepuse sa se strice. Dar l-am curatat si am pregatit cel mai bun si mai cremos hummus pe care l-am gustat vreodata. Pentru ca ne place foarte mult hummusul, de fiecare data cumpar si cate o conserva de naut de la Sun Food. 
Retete de hummus mai gasiti aici si aici.

Ingrediente:
-1 conserva de naut Sun Food
-1 cartof dulce
-zeama de la jumatate de lamaie
-3 linguri ulei de masline
-2 catei de usturoi
-1/2 lingurita sare de Himalaya
-piper
-putina boia de ardei iute

Cartoful dulce se curata de coaja, se taie cublete si se fierbe. Fierbe foarte repede, in cateva minute e gata. In vasul blenderului se pun toate ingredientele enumerate mai sus, se mixeaza pana cand devine un amestec omogen si cremos. Se pune hummusul intr-un bol, se presara deasupra putina boia iute sau fulgi de chilli si se serveste cu paine prajita, lipie sau ce va place. Eu am preferat un toast de secara de la Lidl. 





3 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.