sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Supa crema de dovleac


Desi nu ma omor dupa dovleacul copt, iar in placinte/prajituri nu-mi place deloc, am incercat supa crema de dovleac si mi-a placut foarte tare. Si desigur am s-o repet cat se poate de des in aceasta perioada cand se gaseste dovleac din plin. Reteta e foarte simpla, dietetica si mai ales foarte rapida.
Am folosit:

 -1/2 dovleac (cam 700 g)
-2 cartofi
-1 ceapa
-1/2 ardei (pe care l-am scos si l-am aruncat dupa ce a fiert)
-1 catel usturoi
-sare, piper
(data viitoare am sa pun si ghimbir, acum n-am avut)

Simplu de tot, se curata si se pun la fiert mai intai legumele, apoi dovleacul. Cand sunt gata, se strecoara, pastrand supa. Se mixeaza cu blenderul vertical, apoi se adauga supa. Se serveste cu crutoane de paine si cu smantana sau iaurt deasupra.






6 comentarii:

  1. wow...ce bine arata, dar cum eu nu sunt mare fan dovleac...;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mihaela. Nici eu nu sunt fan dovleac, dar incerc acum sa ma "imprietenesc" cu el. :)

      Ștergere
  2. Bunatate! Imi place tare mult dovleacul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos ai decorat supa!!!!!... Mie imi plac supele crema, doar ca ai mei baiti nu se prea dau in vant dupa ele!!

    RăspundețiȘtergere
  4. si care e procedeul? se fierb toate si apoi se pun in blender?

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.