miercuri, 24 iunie 2020

Prajitura rasturnata cu branza si cirese


Pentru ca ne-a placut Prajitura rasturnata cu biscuiti si capsune, am repetat-o intr-o varianta putin diferita. Cu cirese si crema de branza. Pentru ca aveam cam 400 g branza de vaci care urma sa expire in cateva zile. A iesit o prajitura delicioasa. Sigur, nu mai spun ca ar fi fost mai buna cu visine. Dar eu anul asta inca nu am vazut visine decat pe facebook...

Ingrediente: (tava 22/22)
-150 g biscuiti (eu am pus petit beurre, ca asta am avut)
-50 g unt
-500 g cirese (cantarite dupa ce le-am scos samburii)
-1 plic zahar vanilat
-1 lingura zahar

Ingrediente crema de branza:
-400 g branza de vaci Pilos
-1 ou
-1 lingura gris
-100 g zahar 
-1 plic zahar vanilat
-coaja rasa de la o jumatate de lamaie 

Ingrediente blat:
-125 g unt
-110 g zahar
-1 plic zahar vanilat
-coaja rasa de la o jumatate de lamaie
-2 oua
-3 linguri gris
-6 linguri lapte
-250 g faina
-1/2 plic praf de copt 

Mai intai pregatim o tava de 22/22 cm, pe care o ungem cu cele 50 g unt. Biscuitii ii zdrobim si tapetam cu ei tava unsa cu unt.
Pregatim crema de branza astfel: Batem oul cu zaharul si zaharul vanilat, adaugam branza (scurgeti branza daca e nevoie), coaja rasa de lamaie si grisul si omogenizam.
 
 Peste biscuiti asezam crema de branza iar peste crema de branza, ciresele spalate si fara samburi.
 
Pregatim compozitia pentru blat. Mixam untul cu zaharul si zaharul vanilat. Adaugam pe rand cele doua oua si batem in continuare. Adaugam grisul, laptele si faina amestecata cu praful de copt si la final coaja rasa de lamaie. Amestecam pana devine o compozitie omogena si destul de vartoasa.
Peste capsunele din tava presaram o lingura de zahar si un plic zahar vanilat. Apoi cu o lingura, punem compozitia pentru blat. si nivelam. Intr-ducem tava in cuptorul preincalzit si coacem prajitura pana devine usor aurie si cand o testam cu o scobitoare, aceasta va iesi curata, fara urme de aluat. 
O lasam sa se racoreasca putin, apoi o rasturnam. Lasam sa se raceasca, pudram cu zahar si o putem portiona.  
 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.