miercuri, 7 decembrie 2016

Handmade by Criss


Handmade by Criss este noul meu blog, unde voi posta toate creatiile mele manuale. In ultima perioada am descoperit ca a inceput sa ma pasioneze tehnica frivolite, sau dantela cu acul. In combinatie cu margele de nisip, perle sau coral, firele din bumbac sau matase se transforma in accesorii incredibil de frumoase. Crosetatul cu margele e o alta pasiune recent descoperita si prin aceasta tehnica, margelutele de nisip se transforma in bijuterii frumoase, care pot fi asortate la orice tinuta. Sunt abia la inceput, deocamdata nu aveti foarte multe de vazut, dar am sa incerc sa va surprind placut pe parcurs. Va invit cu drag sa ma urmariti si pe noua mea pagina Handmade by Criss.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.