duminică, 13 martie 2016

Hello Kitty cupcakes


Aceste dragalase cupcakes cu Hello Kitty le-am facut tot pentru mica printesa Evelyn, pentru care am facut si tortul cu simpatica pisicuta. Din cate mi-a spus mamica ei, Evelyn a fost foarte incantata de cupcakes si de pisicute. Acest tip de prajitura este pe placul copilasilor care sunt incantati nu intr-atat de gust cat mai ales de aspect. Am vazut in general ca se fac mai mult cupcakes simple care se acopera pur si simplu cu o pasta de zahar, dar eu zic ca asa cu crema sunt mai bune. Pentru decor am folosit si eu pasta de zahar si cu cateva zile inainte am facut pisicutele si le-am lasat sa se usuce.

Ingrediente cupcakes (15 bucati)
-4 oua
-130 g zahar
-265 g faina
-120 g unt moale
-80 ml lapte
-1 plic zahar vanilat
-1 lingurita praf de copt
-coaja rasa de la o limeta

Mie mi s-au cerut 15 bucati cupcakes si din cantitatile de mai sus mi-au iesit fix 15, nici mai mult, nici mai putin. Aceasta reteta de cupcakes o prefer in locul altora pentru ca se face foarte foarte simplu, nu trebuie respectati anumiti pasi ci pur si simpluse pun toate ingredientele mentionate intr-un bol si se spumeaza cu mixerul 3 minute. Compozitia obtinuta se pune in forme de briose in care in prealabil am pus cosulete de hartie.  In fiecare cosulet se pun cam 2 linguri de compozitie (putin mai mult de jumatate), nu trebuie umplute pentru ca ele vor creste destul de mult in timpul coacerii si daca sunt prea mari, arata urat, ca niste ciuperci. Se coc 20, maxim 25 minute, supa care se scot pe un gratar si se lasa sa se raceasca, apoi se decoreaza dupa preferinta.

Crema:
-250 g mascarpone
-3 linguri zahar pudra
-150 ml frisca lichida
-colorant rosu (gel Wilton am folosit eu)

Mascarpone se mixeaza cu zaharul pudra, apoi se adauga frisca batuta si colorantul. Se omogenizeaza, se pune crema intr-un posh si se orneaza prajiturile.In final se infige pe fiecare cupcake cate o pisicuta si prajiturelele sunt gata de petrecere.

Pisicute
-pasta de zahar
-colorant alimentar
-decupator
-scobitori

Cum spuneam mai sus, decorurile din pasta de zahar trebuie pregatite cu cateva zile inainte, sa aiba timp sa se usuce, mai ales daca vor intra in contact cu crema/frisca. Pasta de zahar se intinde intr-un strat mai gros, se decupeaza cu un decupator special (in cazul de fata Hello Kitty), apoi se infige cate o scobitoare, se picteaza ochii, nasul, mustatile, fundita si se lasa sa se usuce. 






Un comentariu:

  1. Sunt adorabile! Chiar daca am trecut de mult timp de vremea copilariei, cred ca as devora aceste briose!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.