duminică, 9 august 2015

Pancakes cu sunca si cascaval


Pancakes sarate n-am facut pana acum, darcele dulci ne plac foarte tare si cum am tot vazut zilele acestea pe facebook zeci de variante de clatite si pancakes-uri participante la festivalul clatitelor, am cautat rapid o reteta de pancake sarat si am gasit ceva simplu si bun pe blogul lui Edith.
Nu mi-a luat mai mult de 30 minute cu tot cu copt si gata cina. Sunt delicioase cu o salata de rosii.

-3 oua
-115 g faina
-1 lingurita praf de copt (eu am pus o lingurita bicarbonat de sodiu pe care l-am amestecat cu lapte)
-140 ml lapte
-100g sunca (am pus muschi file)
-80g cascaval
-sare, piper
-cateva frunze de patrunjel

Separam ouale si batem albusurile spuma. Galbenusurile le batem cu sare si piper, apoi adaugam faina amestecata cu praf de copt si laptele. Lasam mixerul deoparte si adaugam albusurile batute spuma, amestecand usor cu o lingura. La final adaugam sunca taiata cubulete, cascavalul ras pe razatoarea mica si patrunjelul tocat . Intr-o tigaie antiaderenta unsa cu putin ulei, punem un polonic nu foarte mare din compozitia de pancakes. Cand incep sa apara bule , intoarcem cu ajutorul unei palete si coacem si pe partea cealalta. Servim cu salata de rosii.




Un comentariu:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.