miercuri, 17 iulie 2013

Ce mai gatim ?

Dupa o binemeritata vacanta la mare, ne-am intors la rutina zilnica. Din pacate.... Vacanta de o saptamana la mare a fost mult prea scurta si a trecut mult prea repede. 
Si iarasi acasa intrebandu-ne ce mai gatim?
Am sa postez ce am gatit eu ieri si alaltaieri. Un meniu usor, fara prea multa carne. Si daca dam o raita prin piata, putem foarte usor incropi un meniu vegetarian, gustos si sanatos.
Mai intai o ciorba de fasole boabe. (fasole proaspata, nu din cea uscata)


Apoi, pentru ca piata e plina de cartofi noi, facem si o salata de cartofi noi cu maioneza.
 

si pentru ca tot e sezonul vinetelor, sa facem si o salata de vinete cu ardei copti (fara maioneza de aceasta data)


Dar, pentru ca Alex e cu gandul la mare si la un fel de mancare ce i-a placut foarte mult acolo, facem si un pui Valdostana.


si mai fierbem si niste porumb, ca tot ne place la nebunie,


si incheiem cu un cheesecake delicios cu afine, fara sa uitam sa ne facem si provizii pentru iarna (vreo 6 cutii dosite bine in congelator). 
Sper ca v-am dat cateva idei. Revin in zilele urmatoare si cu retetele. 



Un comentariu:

  1. ce meniu bun! daca s-ar putea, eu as fi mereu prezenta in piata, ca tare mult imi plac aromele si culorile din fructe si legume!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.