miercuri, 2 iulie 2014

Budinca de cornuri cu branza si fructe


Alex nu mananca niciodata cornurile de la scoala, dar nici nu-mi vine sa le arunc, astfel ca le gasesc mereu cate o intrebuintare. Uneori le tai rondele si le dau prin lapte, faina, ou si le prajesc, alteori fac niste bake rolls numai bune de rontait sau le transform intr-un desert banal si simplu de tot dar foarte bun, aromat si de ce nu, sanatos cum este si aceasta budinca. Sau alteori le pun la uscat sa aiba si Fufu ce sa rontaie. Si cum in ultimul timp am pus cornurile in congelator, sa nu se mucegaiasca, m-am trezit cu un sertar plin de cornuri. Si acum am nevoie de loc in congelator pentru a congela fructele de sezon, astfel ca trebuia sa fac ceva cu o parte din cornuri, asadar iata reteta:

Ingrediente:
-6 cornuri
-10 linguri zahar
-2 plicuri zahar vanilat
-500 ml lapte
-4 oua
-250 g smantana
-300 g branza de vaci
-coaja de la o lamaie
-fructe (cirese si capsuni am pus eu)

Cornurile se rup in bucati. Se pot taia si rondele dar n-are rost, oricum trebuie inmuiate in lapte. Peste cornuri se toarna laptele amestecat cu zaharul vanilat. 
Cornurile astfel inmuiate se pun intr-un vas termorezistent uns cu unt. 
Intr-un bol se bat ouale cu zaharul, se adauga branza si smantana, coaja rasa de lamaie apoi se toarna tot amestecul peste cornurile inmuiate. Cu o furculita se amesteca prin tava astfel incat compozitia sa devina omogena. Se pun fructele deasupra si se coace budinca aproximativ 45 minute. Se serveste rece, pudrata cu zahar.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.