duminică, 27 octombrie 2019

Creveti pane


Azi am facut niste creveti pane, absolut deliciosi. De mai bine de doua luni, pofteam la crevetii acestia. La mare se vindeau peste tot fructe de mare, dar am preferat sa raman cu poftele si sa ii pregatesc acasa, pentru ca tarabele si terasele respective nu-mi inspirau incredere. 
Am cumparat creveti decorticati de la Lidl, pentru ca imi plac. Am cumparat si cu alta ocazie si mi s-au parut foarte buni. Sigur ca sunt destul de putini, dar na...si pretul lor e destul de mare. Si cum alor mei nu le prea plac, happy me :D . A vazut pe net ca la prepararea lor se foloseste pesmet panko. Eu n-am avut, la Lidl nu se gaseste asa ceva si n-am avut timp sa umblu sa caut. Dar va spun sigur ca desi am folosit pesmet obisnuit, tot de la Lidl, crevetii pane au fost absolut deliciosi, perfecti as spune.

Ingrediente:
-o tava (225 g) creveti decorticati 
-1 ou
-2 linguri faina
-3 linguri pesmet
-sare
-piper
-1 catel de usturoi
-1 lingura suc de lamaie

Crevetii i-am curatat si am scos si ultimul inel si codita. Am scos si vena. Aici puteti vedea cum se scoate vena.
I-am spalat si i-am pus pe hartie absorbanta. Sucul de lamaie l-am amestecat cu usturoiul zdrobit, sarea si piperul si l-am pus peste creveti. Am amestecat usor si i-am lasat cam 10-15 minute. Apoi i-am dat prin faina, ou batut si pesmet si i-am prajit in baie de ulei. I-am scos pe hartie absorbanta si i-am servit cu un sos picant. Am amestecat putin Sos de rosii cu ardei cu putina pasta harissa (tot de la Lidl) si a rezultat un sos picant perfect langa creveti. 
Cam asta e tot. Rapid si delicios.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.