luni, 8 ianuarie 2024

Batoane de fibre

 

Azi va aduc un desert sau o gustare absolut delicioasa si sanatoasa, fara zahar adaugat.  M-am inspirat de pe Instagram, unde gasesc multe retete vegane foarte faine si usoare.

Contine putine ingrediente si e foarte usor de pregatit. Veti avea nevoie de un chopper/robot care sa marunteasca si sa amestece bine toate ingredientele.

Ingrediente (pentru 8 batoane)

-160g fulgi de ovaz

-60g nuci

-130g stafide

-4-5 prune uscate (sau puteti inlocui cu merisoare, caise, curmale, etc.)

-2 mere

-1 lingurita scortisoara 

Se pun toate ingredientele in vasul robotului si se amesteca pana se maruntesc toate si vom obtine o pasta groasa si omogena. (Pentru a scurta timpul de mixare si usira procedeul de taiere si amestecare, e bine sa dati merele pe razatoarea mare in prealabil.) Eu am pus merele taiate in sferturi si a durat ceva pana le-am maruntit. 

Pasta obtinuta se pune intr-o tava de chec mica (23/13 cm) tapetata cu hartie de copt si se coace  compozitia in cuptorul preincalzit la 180 C, timp de 20-25 minute. Dupa ce se raceste, se taie in batoane. Mie mi-au iesit 8 bucati. Sunt delicioase, pot constitui un mic dejun sanatos alaturi de o cafea. Eu cu siguranta am sa le fac foarte des.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.