vineri, 12 august 2022

Ciuperci pleurotus la cuptor

 

Pentru retete exclusiv vegetariene (de post), vizitati noua mea pagina Vegan Lifestyle .

Aceasta reteta de ciuperci pleurotus la cuptor, reprezinta o alternativa la clasica friptura la cuptor. :) 

Trebuie sa va spun ca pe mine m-a cucerit aceasta reteta, dar poate si pentru ca imi plac foarte mult ciupercile pleurotus. Imi place textura lor, usor cauciucata, dar si gustul si faptul ca pot fi preparate in mai multe moduri. 

Dupa cum stiti, ciupercile contin in proportie de aproximativ 80% apa, astfel ca in timpul gatirii scad foarte mult. Eu am pregatit doua caserole de ciuperci si au rezultat 4 portii generoase. 

Ingrediente:

-2 caserole a 500 g, ciuperci pleurotus

-4 linguri sos de soia

- linguri ulei de masline

-4-5 catei de usturoi (sau dupa gust)

-piper

-boia de ardei dulce

-fulgi de chili


Am desfacut in "buchete" mai mici ciupercile pleurotus si am taiat putin din codite. Am amestecat toate ingredientele pentru marinada (sosul de soia, uleiul de masline, usturoiul zdrobit, piperul, boiaua dulce si fulgii de chili) si cu o pensula de silicon, am uns ciupercile. Apoi am asezat ciupercile intr-o tava pe hartie de copt si le-am pus in cuptorul preincalzit la 180C, unde le-am lasat 35 de minute. 

Am facut si un piure de cartofi cu telina si am adaugat putina "smantana: vegana sin cocos. Am servit cu o salata de castraveti si a rezultat un pranz delicios.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.