luni, 7 octombrie 2024

Strudel cu dovleac

 

Trebuie sa recunosc ca nu sunt mare fana a dovleacului, dar pentru ca am mai facut prajituri vegane cu dovleac si anume Chec cu dovleac si ciocolata, un chec absolut delicioas care pana si mie imi place si aceasta Prajitura cu dovleac si crema de caju, am zis sa fac si niste strudele cu dovleac si alune crocante. 

Am si facut exact ce mi-am propus, doar ca veganul meu n-a fost deloc incanta de rezultat, prin urmare ne-a ramas noua tot desertul. 

Ingrediente:

-1 pachet foi de placinta

-1 kg dovleac placintar ras 

-6 linguri zahar (sau mai mult, daca preferati mai dulce)

-1 lingurita scortisoara

+

-100 g alune/nuci 

-3 linguri pesmet

-putin ulei pentru stropit foile de placinta


Dovleacul se curata de coaja, se taie in buccati si se rade pe razatoarea cu gauri mari. Se amesteca cu zaharul si de pune intr-o tigaie antiaderenta. Se caleste pana se inmoaie si se evapora apa. 

Foile de placinta se desfac cu grija. In pachet erau 14 foi de placinta, astfel ca am facau un strudel cu 4 foi si doua cu cate 5 foi. Foile le-am stropit intre ele cu putin ulei. Apoi am presarat o lingura de pesmet, am pus 1/3 din dovleac si peste dovleac am presarat alunele rumenite si macinate grosier.Am rulat si am pus sulurile in tava pe hartie de copt.

Am copt strudelele timp de 30 minute la 170C. 

Le-am pudrat cu zahar cat inca erau caldute, apoi dupa ce s-au racit, le-am taiat.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.